En lite för vanlig kväll

5/11 2010, Oslo Konserthus Oslo filharmonien, Jun Märkl (dir.), Angela Hewitt (piano) Verk av Debussy och Ravel Jag lyssnar inte på klassisk musikk för att ha det trevligt. Orkestreringen av pianoverket Childrens Corner var just trevlig. Allt blev i det lilla formatet. Allt var svagt. Allt var med en tillbakadragen karaktär. Inget var dramatiskt. Ändå […]

En lite för vanlig kväll Read More »